+3670 595 5558 | PannonPakk 66 Kft. Költöztetés - Bútorszállítás - Raktározás - Szeged | info@pannonpakk66.hu

Az Általános Szerződési Feltételek a Pannon Pakk 66 Kft. által végzett összes tevékenységre kiterjednek.

1.     Szolgáltató

1.1.   Szolgáltató vállalja, hogy a megrendelt szolgáltatást az egyeztetett feltételek mellett (helyszín, időpont, áru stb.) maradéktalanul teljesíti.

1.2.   Szolgáltató vállalja, hogy a szolgáltatás teljesítéséhez megfelelő erőforrást biztosít.

1.3.   A szolgáltatás teljesítésének akadályoztatása esetén Szolgáltató Megrendelőt haladéktalanul értesíti.

1.4.   A Szolgáltató köteles a Megrendelő utasításait követni. A Szolgáltató köteles azonban megtagadni a Megrendelő utasításának teljesítését, ha annak végrehajtásával mások személyét veszélyeztetné, megkárosítaná mások vagyonát, vagy a törvényi előírásokat sértené.

2.     Megrendelő

2.1.   Megrendelő vállalja, hogy az ajánlatkérés során minden olyan tényezőt ismertet a Szolgáltatóval, melyek a szolgáltatás teljesítését befolyásolják, az igényelt szolgáltatást pontosan határozza meg.

2.2.   A megfelelő tájékoztatás elmulasztása esetén Megrendelő vállalja, hogy a többletszolgáltatásból adódó költséget haszonnal növelve megtéríti Szolgáltató részére, illetve Szolgáltató nem köteles elvégezni a többletszolgáltatást.

2.3.   A következő paraméterekről való pontatlan tájékoztatás az ár változtatását, vagy a szolgáltatás megtagadását vonhatja maga után: szállítási helyszínek pontos címe; emeletek; lifthasználat lehetősége; bejárat megközelíthetősége teherautóval; áru, ingóságok méretének, súlyának mennyiségének pontos adatai.

2.4.   Az áru, ingóságok biztonságos csomagolása, szállításhoz való előkészítése a Megrendelő feladata, de ezt a szolgáltatás igény és előzetes egyeztetés esetén tartalmazhatja.

2.5.   Megrendelő köteles a szolgáltatás lebonyolításához esetlegesen szükséges okmányokat és hatósági engedélyeket átadni. Mindaddig, amíg a Megrendelő e kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltató az áru átvételét megtagadhatja.

3.     Lemondási feltételek

3.1.   Megrendelő indoklás nélkül elállhat a megrendelt szolgáltatástól.

3.2.   A megrendelt szolgáltatás lemondását Megrendelő írásban köteles közölni a Szolgáltatóval.

3.3.   A lemondás után Szolgáltató anyagi követelést nem támaszt, ha a lemondás több mint 72 órával a teljesítés tervezett kezdése előtt történik.

3.4.   Ha a lemondás kevesebb, mint 72 órával a teljesítés tervezett kezdése előtt történik, Szolgáltató az ajánlott ár 40%-ának megfelelő anyagi követeléssel élhet Megrendelő felé.

3.5.   Ha a szolgáltatás lemondásának eredményeként Szolgáltatót, vagy a szolgáltatásban érintetteket anyagi hátrány éri, Megrendelő köteles az anyagi kárt haszonnal növelve megtéríteni a lemondás idejétől függetlenül (például: részfuvar).

4.     Egyéb feltételek

4.1.   Vis Maior miatt felmerülő akadályoztatás esetén felelősséget nem vállalunk.

4.2.   A vitás kérdések eldöntése érdekében a Szegedi Városi Bíróságot jelöljük meg.

4.3.   A jelen felsorolásban nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv szabályai az irányadók.

Keressen minket

(+36 70 ) 595-5558
info@pannonpakk66.hu

Irodánk elérhetősége

6724 Szeged, Vásárhelyi Pál út 13. (Az irodánk az Autent Udvar ipartelepen belül található. )

Nyitvatartás és ügyfélfogadás: előzetes telefonos egyeztetés alapján

Szolgáltatások

Költöztetés
Bútorszállítás
Raktározás

 

Nézze meg hol talál bennünket